Saturday, June 20, 2009

Happy Father's Day!!

sempena Hari Bapa pada 21 May ni...saya teringin nak turut maraikannya....tapi dengan siapa??? abah saya dah lama tak ada..lama dulu sejak usia saya baru mencecah 3 tahun....baru-baru ini saya berkenalan dengan 5 orang pakcik yang sangat baik hati~uncle Yusof Gajah, uncle Aris Aziz, uncle Gopa, uncle Waja dan uncle Nazmi.....saya sayang kalian semua !!!! jadi kad-kad yang tak sehebat mana ini ditujukan khas buat anda.....ops....satu kad untuk cikgu Azami Ibrahim yang sentiasa di hati saya juga...cikgu selalu mengingatkan saya kepada orang yang tak pernah saya kenali tu....


"biar lambat asal selamat"~khas untuk cikgu azami...semoga cikgu dapat berjalan semula!!


with my Great Teacher Azami...he's teaching on a wheelchair now :(



"kembara yang tak pernah berakhir"~dedikasi buat uncle nazmi yang sangat sibuk dengan dunia fotografinya....


1st met with uncle nazmi...a day before he went to indonesia with uncle yusof for an exhibition



"fishy fish"~dedikasi buat uncle Gopa....pelukis yang juga hebat menulis....


uncle gopa sama-sama mencanting batik buat kali pertama di studio uncle yusof


"mari membaca"~gajah adalah trademark karya uncle Yusof


akak dan aleesha bergambar dengan master piece uncle yusof



"ingin terbang tinggi??"~oil pastel.....masih terngiang lagi kata-kata uncle waja ketika pertama kali duduk semeja bulan lalu-"saya hanya perlukan ini (crayon) untuk berkarya....."


uncle waja bercerita tentang visinya sambil mewarna




"singa pencen"~ saya sangat kagum dengan lukisan singa uncle aris ketika pertama kali ke ArtSmart Gallery dulu...hanya ini yang mampu saya lakarkan..



ada pelanggan minta uncle lukis singa yang ada pada sehelai t-shirt yang baru dibelinya....


simple cards ready to be posted

uncle yusof dan uncle Gopa

my live sketch by uncle aris

No comments: