Sunday, September 13, 2009

BACK TO THE FUTURE

*bunga yang hampir mati*
masa kali pertama jumpa cikgu azami ( i used to try my best to forget this teacher )...cikgu kata mengajar saya dulu masa darjah 6 sangat susah..umpama cuba mengembangkan bunga yang hampir mati....bukan sebab saya tak faham2 apa dia ajar (pernah jadi salah seorang pelajar harapan sekolah dulu =_=!)~tapi mungkin mental emosi waktu tu susah cikgu nak bentuk..jadi di usia 17 tahun (2004) saya cuba kembali ke masa lalu..membayangkan kembali apa sebenarnya yang saya rasa masa jadi pelajar beliau dulu...saya main conteng2 je..terhasillah lukisan di atas >_o


*kembangnya bunga yang hampir mati*
25 april 2005

10 may 2005
ni saje2 main warna kot...

ni pun saje2...masa tengah stress giler 0_o
tarikh tak dapat dikesan +_+!
(antara tahun 2005-2006)

No comments: